...
یکشنبه 25 شهریور 1403
رپورتاژ آگهی

فروش هاست لینوکس ارزان اسپیس ایران

هاست ویژه اسپیس ایران، فروش هاست لینوکس ارزان

سرویس های هاست لینوکس یکی از محبوب ترین انتخاب های توسعه دهندگان وب، مدیریت سایت ها، فروشگاه های اینترنتی می باشد و محیطی ایده آل برای میزبانی انواع سایت ها و اپلیکیشن های تحت وب را فراهم می کند.

اسپیس ایران با بیش از ۱۲ سال تجربه در ارائه هاست لینوکس و میزبانی هزاران وبسایت، سرویس های هاست لینوکس را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین تعرفه های ممکن در اختیار کاربران قرار می دهد.

بالاترین سطح کیفیت میزبانی وب

سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران حاصل ۱۲ سال تجربه در ارتقا مداوم سرور ها، استفاده از آخرین تکنولوژی و برترین نرم افزار های میزبانی وب بوده است، سرویس هایی که از بالاترین سطح کیفیت، پایداری و سرعت برخوردارند و برای راه اندازی انواع سایت ها ایده آل هستند. سرویس های هاستینگ اسپیس ایران به سه دسته تقسیم می شوند:

  • هاست ویژه: هاست ارزان با بالاترین سطح کیفیت، مناسب میزبانی انواع سایت ها (محبوب ترین سرویس های اسپیس ایران)
  • هاست پربازدید: سرویس های هاست قدرتمند مناسب سایت های پربازدید
  • هاست دانلود: سرویس های هاست حجیم، مناسب آپلود، دانلود و ذخیره اطلاعات

بهترین هاست لینوکس برای تمامی سایت ها

در صورتی که قصد خرید هاست لینوکس را دارید،‌ توصیه می شود از سرویس های هاست ویژه اسپیس ایران استفاده نمایید، این سرویس ها با بالاترین سطح امکانات و کیفیت از مناسب ترین قیمت برخوردار می باشند و به تمامی کاربران پیشنهاد می شوند.

سرویس های هاست ویژه به صورت کامل از PHP, MySQL, Python, Nodejs پشتیبانی می کنند، این سرویس ها با دو موقعیت اروپا و ایران قابل سفارش می باشند.

پشتیبانی کامل سیستم های مدیریت محتوا و وردپرس

سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران به صورت کامل برای انواع سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس بهینه شده اند و نصب اکثر سیستم های مدیریت محتوا در این سرویس ها امکان پذیر می باشد، همچنین امکان استفاده از قابلیت شتاب دهنده وردپرس نیز امکان پذیر می باشد که موجب افزایش قابل توجه سرعت بارگذاری سایت های ایجاد شده توسط وردپرس می شود.

نصب سیستم های مدیریت محتوا با یک کلیک: در سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران قابلیت نصب خودکار بیش از ۳۰۰ اسکریپت و سیستم مدیریت محتوا با کلیک فراهم شده و می توانید اسکریپت مورد نظر را با یک کلیک در هاست خود نصب نمایید، همچنین نصب این موارد توسط اسپیس ایران نیز در هاست شما امکان پذیر می باشد.

بک آپ روزانه، هفتگی و ماهیانه

در سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران از تمامی سایت ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه نسخه پشتیبان تهیه و جهت اطمینان در چندین سرور جداگانه نگهداری می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای سرور اصلی، امکان دسترسی به بک آپ سایت ها امکان پذیر باشد، همچنین در این سرویس ها برای بالاترین سطح پایداری و کیفیت، از امن ترین سیستم عامل میزبانی وب (کلودلینوکس) استفاده می شود و امکان تغییر نسخه PHP هاست در هر زمان برای کاربران فراهم شده است.

لیست امکانات هاست ویژه و پربازدید اسپیس ایران

  • استفاده از سرور و سخت افزار بروز و قدرتمند
  • ذخیره سازی پرسرعت NVMe SSD
  • امکان سفارش با دو موقعیت ایران و اروپا
  • پشتیبانی کامل PHP, MySQL, Python, Nodejs
  • پشتیبانی کامل سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس، جوملا، فروشگاه ساز ها و..
  • امکان فعالسازی شتاب دهنده سایت های وردپرس جهت افزایش سرعت بارگذاری
  • امکان تغییر نسخه PHP در هر زمان
  • گواهینامه SSL رایگان
  • نصب خودکار سیستم های مدیریت محتوا با یک کلیک
  • مانیتورینگ ۲۴ ساعته
  • بک آپ روزانه، هفتگی و ماهیانه
  • ۷ روز ضمانت بازپرداخت

تمامی سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران شامل ۷ روز ضمانت بازپرداخت بدون غید و شرط می باشند و در صورت عدم رضایت کاربر به هر دلیل، امکان بازپرداخت وجه امکان پذیر است.

این سرویس ها بهترین گزینه برای خرید هاست لینوکس می باشند، برای مشاهده تمامی مشخصات سرویس های هاست ویژه اسپیس ایران می توانید به این صفحه مراجعه نمایید: هاست ویژه، فروش هاست لینوکس ارزان

۲۰ درصد تخفیف خرید هاست با کد تخفیف chera

شما می توانید در مراحل خرید سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران از کد تخفیف chera استفاده نموده و از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند شوید. این کد تخفیف برای مدت زمان سه ماه اعتبار می باشد. کد تخفیف: chera

ثبت دامنه ارزان

ثبت دامنه ارزان یکی دیگر از خدمات اسپیس ایران می باشد که امکان ثبت انواع دامنه ها را با مناسب ترین هزینه های ممکن و مالکیت ۱۰۰ درصدی برای تمامی کاربران فراهم می نماید. در اسپیس ایران می‌ توانید دامنه‌ های خود را با مناسب‌ ترین تعرفه‌ های ممکن ثبت کنید. تمامی امور مربوط به ثبت دامنه کاملا خودکار و با مالکیت کامل کاربران انجام می‌شود. برای جست‌ و جو و ثبت دامنه‌ های خود کافی است به این صفحه مراجعه کنید: جست‌وجو و ثبت دامنه

ارسال دیدگاه