...
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
اخبار

آخرین وضعیت ساعات طرح منع تردد شبانه به دلیل کرونا (بروز شد)

طرح منع تردد شبانه

در این صفحه می توانید از آخرین وضعیت طرح منع تردد شبانه در کشور مطلع شوید، این مطلب به محض هرگونه بروزرسانی یا تغییر در ساعات طرح منع تردد شبانه بروز می گردد.

آخرین وضعیت منع تردد شبانه در کشور (بروزرسانی 21 شهریور 1400)

ممنوعیت تردد شبانه در تمامی شهر های دارای واکسیناسیون 24 ساعته لغو شد. بر این اساس سخنگوی ملی مقابله با کرونا از لغو محدودیت تردد شبانه در شهر هایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند خبر داد. ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در سایر شهر ها در حال اجرا می باشد و خودروهای فاقد مجوز تردد جریمه خواهند شد.

وضعیت طرح منع تردد شبانه: در حال اجرا تنها در شهر های فاقد واکسیناسیون 24 ساعته

ساعات منع تردد شبانه: 22 تا 3 بامداد

جریمه در نظر گرفته شده برای تردد شبانه: 200,000 تومان

این مطلب به محض هرگونه تغییر در طرح منع تردد شبانه بروز خواهد شد.

سوالات متداول:

جریمه طرح منع یا ممنوعیت تردد شبانه چقدر است؟ جریمه طرح منع تردد شبانه در حال حاضر 200,000 تومان است.

آیا مبلغ جریمه طرح منع تردد شبانه در تمام استان های کشور یکسان است؟ بله میزان جریمه طرح منع تردد شبانه در تمام کشور یکسان می باشد.

آیا در ساعات منع تردد شبانه تهران و سایر شهر ها تفاوتی وجود دارد؟ خیر در حال حاضر هیچگونه تفاوتی در ساعات منع تردد شبانه در تهران و سایر شهر ها وجود ندارد.

آیا مبلغ جریمه منع تردد شبانه در تهران و سایر شهر ها متفاوت است؟ مبلغ جریمه طرح منع ممنوعیت شبانه در تهران و سایر شهر ها کاملا یکسان است و تفاوتی بین شهر های مختلف وجود ندارد.

جریمه ممنوعیت تردد شبانه چگونه اعمال می شود؟ جریمه ممنوعیت تردد شبانه بر اساس دوربین های ترافیکی نصب شده در سطح شهر اعمال می شود.

آیا احتمال جریمه شدن بیش از 1 بار در هر 24 ساعت وجود دارد؟ خیر، در صورت تردد شبانه در هر 24 ساعت، جریمه تنها یکبار اعمال خواهد شد.

آیا پس از جریمه به دلیل تردد شبانه پیامکی دریافت خواهد شد؟ بله

متن پیامک جریمه تردد شبانه چیست؟

مالک محترم خودرو به شماره انتظامی … در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و محدودیت های عبور ایجاد شده، تخلف تردد شما در محور … درتاریخ …در ساعت … ثبت و در حال بررسی می باشد.
پلیس راهور ناجا

بیشتر بخوانید: اندوه و افسردگی ناشی از ویروس کرونا

جریمه تردد شبانه در هر 24 ساعت چقدر است؟ 200,000 تومان

بر اساس گفته سردار حمیدی این جریمه‌ها توسط دوربین‌ها اعمال گردید و این دوربین‌ها در هر 24 ساعت یک بار این جریمه را در صورت تردد خودروها اعمال می‌نمایند که مبلغ جریمه در هر بار 200,000 تومان است.

بیشتر بخوانید: عوارض و اثرات بلند مدت کرونا

بروزرسانی های گذشته طرح منع تردد شبانه:

آخرین بروزرسانی 21 شهریور 1400: ممنوعیت تردد شبانه در تمامی شهر های دارای واکسیناسیون 24 ساعته لغو شد. بر این اساس سخنگوی ملی مقابله با کرونا از لغو محدودیت تردد شبانه در شهر هایی که واکسیناسیون شبانه روزی دارند خبر داد.

بروزرسانی 21 خرداد 1400: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در تمامی کشور در حال اجرا می باشد و خودروهای فاقد مجوز تردد جریمه خواهند شد.

بروزرسانی 27 خرداد 1400: در پی برگذاری انتخابات، طرح منع تردد شبانه موقتا در تاریخ 27 و 28 خرداد ماه لغو گردیده و اجرا نمی شود.

بروزرسانی 7 فروردین 1400: زمان آغاز منع تردد شبانه از ساعت 21 به 22 و زمان پایان منع تردد شبانه از ساعت 4 بامداد به 3 بامداد تغییر یافت. ساعات جدید طرح منع تردد شبانه 22 تا 3 بامداد.

آغاز طرح منع تردد شبانه در آذر 1399: طرح منع تردد شبانه در سراسر کشور آغاز شد. بر اساس این طرح تردد تمامی خودرو ها از ساعت 21 الی 4 بامداد ممنوع می باشد و در صورت تردد جریمه صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید

افزایش قیمت بیت کوین (Bitcoin) به بیش از 48 هزار دلار

صحرا

افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 52 هزار دلار

صحرا

ارسال دیدگاه