...
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
سفر و گردشگری

در تعطیلات و سفرهای خود ورزش کنید و فعال بمانید

سفر و ورزش

به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید در تعطیلات و سفرهای تجاری خود ورزش کنید و تناسب‌اندامتان را حفظ کنید، بدون اینکه سرگرمی‌هایتان را از دست بدهید!

همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که سفر کردن برای کار و تجارت و یا حتی سرگرمی، به معنای لغو تمرینات ورزشی روتین و کنار گذاشتن رژیمتان نیست. با یک رویکرد مناسب، ورزش می‌تواند به‌صورت یکپارچه در برنامه‌های سفر شما جای بگیرد و می‌توانید در تعطیلات و سفرها ورزش کنید.

بیشتر بخوانید:

برنامه ریزی هوشمندانه داشته باشید

به دنبال سرگرمی‌های فعال باشید. همیشه بهترین روش برای گذراندن تعطیلات استراحت در ساحل نیست. هنگام انتخاب یک مقصد برای تعطیلات خود، جایی را انتخاب کنید که بتوانید سرگرمی‌های خود را آنجا انجام دهید.

برای اقامت خود جایی را انتخاب کنید که بتوانید در آن محیط پیاده‌روی کنید. برای اجاره هتل و اقامتگاه مدتی را در اینترنت جستجو کنید و در نظر بگیرید که پیاده‌روها، مسیرهای دوچرخه‌سواری، گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی یا امکاناتی که در پیاده‌روی از آن‌ها لذت می‌برید، در محل اقامتتان وجود داشته باشد.

در فرودگاه

لباس مناسب و راحت بپوشید. اجازه ندهید کفش یا لباس نامناسب شمارا از فعال بودن منع کند. پوشیدن کفش‌های مناسب و راحت می‌تواند شمارا در فرودگاه فعال نگاه دارد.

از امکانات ورزشی فرودگاه دیدن کنید. امروزه تعداد فزاینده‌ای از فرودگاه‌ها برای کشش اندام بین پروازها بسیار مناسب هستند و براین‌اساس اتاق‌های یوگای درون ترمینال را برای مسافران علاقه‌مند آماده کرده‌اند. برخی از فرودگاه‌ها حتی امکان بازی گلف مجازی را نیز ارائه می‌دهند.

اگر وقت زیادی دارید بهتر است به گزینه‌های یک تمرین ورزشی کامل فکر کنید. در برخی فرودگاه‌ها سالن‌های ورزشی مشخص شده و برخی از هتل‌های فرودگاه با پرداخت هزینه ناچیزی کارت‌های روزانه را برای استفاده از این سالن‌ها ارائه می‌دهند.

در مقصد خود

فراتر از سالن ورزشی هتل فکر کنید. بله شما می‌توانید تمرینات معمول خود را در یک سالن ورزشی عمومی هتل انجام دهید؛ اما اجاره دوچرخه برای گشت‌وگذار در شهر می‌تواند روش بهتری برای کشف مکان جدید باشد.

از مزایای هتل استفاده کنید. درست مثل فرودگاه‌ها، برخی از هتل‌های زنجیره‌ای هم‌اکنون امکانات تمرینی گوناگونی را به مسافران خود ارائه می‌دهند.

زمانی را برای ورزش‌کردن تعیین کنید. ورزش را بخشی از تعطیلات و سفر خود کنید. حداقل هرروز برنامه‌ای را بچینید که شمارا فعال نگه دارد. پیاده‌روی طولانی در ساحل می‌تواند گزینهٔ بسیار خوبی باشد.

مشغول کار و تجارت هستید؟

اگر روز شما مملو از جلسات متعدد و مختلف است، به دنبال فرصت‌هایی برای تحرک و فعالیت باشید. به‌جای آسانسور از پله استفاده کنید. بخشی از زمان استراحت و ناهار خود را به پیاده‌روی اختصاص دهید.

با رعایت این نکات می‌توانید در تعطیلات و سفرها ورزش کنید و فعال بمانید تا تناسب اندامتان را حفظ کنید.


بیشتر بخوانید

بهترین مقاصد طبیعت گردی در اردیبهشت ماه

صحرا

بهترین روش های پس‌انداز برای تعطیلات

صحرا

بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در فصل بهار

صحرا

ارسال دیدگاه