...
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
فناوری

اضافه شدن ویژگی های صوتی جدید به instagram reels

اینستاگرام با ویژگی جدید خود به شما این امکان را می‌دهد که فیلم‌های کوتاه بسازید. این ویژگی دارای تعداد زیادی ابزار ویرایش، مانند ابزارهای سرعت فیلم، تایمر شمارش معکوس و موارد دیگر است. اساساً این تلاش فیس‌بوک برای به چالش کشیدن انحصار TikTok در فضای اشتراک ویدیوهای کوتاه است. فیس‌بوک سخت تلاش می‌کند تا ویژگی اینستاگرام Reels را با افزودن ویژگی‌های جدید با سرعت بیشتر، بهتر کند یا حداقل با TikTok مطابقت دهد.

این شرکت متعلق به فیس‌بوک سه ویژگی جدید را که به اینستاگرام Reels اضافه کرده اعلام کرد: توانایی ذخیره صدا به طوری که می توانید از آن هر زمان که بخواهید استفاده کنید، یک مرورگر صوتی که توصیه‌های شخصی و آهنگ‌های مرسوم را ارائه می‌دهد و توانایی برای به اشتراک گذاشتن صفحات صوتی در DMs.

همه این ویژگی‌های صوتی از قبل در TikTok در دسترس بودند، بنابراین گرچه این ویژگی‌های جدید باعث برجسته شدن اینستاگرام نسبت به تیک تاک نمی شود، اما اکنون استفاده از اینستاگرام Reels برای کاربران در هند بسیار آسان خواهد بود. چراکه دولت هند اخیراً TikTok را به همراه 58 برنامه چینی دیگر با استناد به مسائل امنیتی ممنوع اعلام کرده است.

اینستاگرام به تازگی این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است که می توانند فیلم‌های کوتاه حداکثر 30 ثانیه ایجاد کنند. تایمر را تا زمان ضبط 10 ثانیه افزایش دهند و هر کلیپ را کوتاه و حذف کنند. این ویژگی ها کاملاً مفید هستند و استفاده از اینستاگرام را برای کاربران TikTok آسان تر می کند.


بیشتر بخوانید

مهندسان داده چگونه باید برای دنیای هوش مصنوعی آماده شوند؟

صحرا

قیمت اولیه آیفون 12 در ایران

میهمان

خریداران Apple Vision Pro هدست‌های خود را پس می‌دهند!

صحرا

استفاده از هوش مصنوعی ارزش مایکروسافت را به ۳ تریلیون دلار افزایش داد

پدرام

چه زمانی برای خرید آیپد و مک بوک ایر مناسب است؟

صحرا

ایلان ماسک مکان شرکت Neuralink را از Delaware به Nevada تغییر می‌دهد

صحرا

ارسال دیدگاه